HIIT Workout - Intenzivní intervalový trénink zaměřený na spalování tuků, hubnutí a zpevnění těla

TENTO KURZ MOMENTÁLNĚ NEPROBÍHÁ
 

HIIT Workout (Hight Intensity Interval Training) je intenzivní intervalový trénink zaměřený především na 

  • spalování většího množství tuků 
  • zlepšení vytrvalosti 
  • budování síly
  • celkové zpevnění těla (včetně problémových partií jako břicho, zadek, stehna apod.)

 

HIIT je považován za mnohem účinnější cvičení, než je obvyklé kardio nebo aerobik, protože kardio intenzita je v průběhu cvičení mnohem vyšší a tím je HIIT schopný zvýšit aerobní a anaerobní vytrvalost. Na kurzu HIIT Workoutu si s bývalým profesionálním vojákem Ľubomírem Marjovem dobře procvičíte celé tělo a často půjdete až za hranice svých možností. Nebudete potřebovat žádné speciální vybavení, jenom váhu vlastního těla. Pravidelné navštěvování kurzů bude s největší pravděpodobností produkovat rychlé výsledky v relativně krátkém časovém období, což je důvodem, proč HIIT získává takovou popularitu.  

 

7 důvodů proč cvičit HIIT WORKOUT:  #1  vysoce efektivní SPALOVÁNÍ TUKŮ #2  vhodný pro HUBNUTÍ #3  zpevní PROBLEMATICKÉ PARTIE #4  prospívá vašemu SRDCI a IMUNITĚ #5  zlepší vaši ODOLNOST a FYZIČKU #6  endorfiny z cvičení vám dodají         DOBROU NÁLADU #7  pravidelné cvičení s TRENÉREM zaručí        správné provedení cviků a tím       RYCHLE VIDITELNÉ VÝSLEDKYNejlepší způsob jak začít s kurzem HIIT Workoutu je navštěvovat ho pravidelně a nejlépe od začátku, můžete se však kdykoli připojit i v průběhu kurzu. Jednotlivé sestavy cviků a jejich náročnost se během kurzu průběžně obměňují a postupně zvyšují s vaší rostoucí fyzičkou a výdrží.

 

Koncept jedné lekce tvoří 10 minutová rozcvička, která může sestávat z rozehřání a protažení celého těla, pokud je samotný HIIT fyzicky náročnější, nebo naopak, intenzivního silového kardia, v případě, že samotný HIIT je zaměřen na jiné části těla, než v rámci rozcvičky. 

 

Další část lekce tvoří HIIT Workout, který se skládá z cviků sestavených do jedné celé sestavy. Obvykle je v jedné sestavě zapojeno 5-7 hlavních cviků, mezi kterými může být přidán taky tzv. výplňový cvik (např. burpees nebo-li anglický klik). Celá sestava se pak v průběhu lekce opakuje několikrát v závislosti na vašich fyzických možnostech. Lekce je pak ukončena důkladným protažením celého těla.

 

Na HIIT Workout si sebou vezměte:

  • dostatečné množství pití
  • ručník
  • banán nebo jablko po lekci
  • funkční oblečení, které neomezuje pohyb a pohodlnou obuv

Kurz HIIT Workout vyučuje zkušený trenér a bývalý profesionální voják Ľubomír Marjov

workout, hiit, lubo marjov, lubomir marjov, cviceni, hubnuti, dancers club, majitel, praha

Intenzivní intervalový trénink je vhodný pro muže i pro ženy. HIIT workout - intervalový trénink pod vedením trenéra - rychlé hubnutíDoporučujeme konzultovat vaše případná zdravotní omezení s vaším lékařem a před cvičením o nich vždy informovat trenéra, který pro vás cvičení případně upraví pod vašich možností.HIIT - intervalový trénink s vahou vlastního těla - ideálná pro spalování tuků, zpevnění a posílení těla, hubnutí a zlepšení fyzické kondicePOSILOVÁNÍ hubnutí zpevnění tělaKurz intervalového tréninku můžete začít navštěvovat i bez předchozích zkušeností nebo velké fyzičky - jednotlivé fáze cvičení, jeho intenzitu a nároky na výkon vám bude trenér postupně upravovat podle vašich možností tak, abyste cvičili na maximum.tabata workout - cvičení a hubnutí s vlastní vahouposilování a hubnutí - zadek, stehna, břicho, problematické partie